Zespół McLarena zaprzeczył jakoby zdjęcie, które pojawiło się wczoraj w mediach społecznościowych przedstawiające częściowo nowy bolid zespołu było prawdziwe.

Pod koniec sezonu 2018 ekipa McLarena podpisała drobną umowę sponsoringową z Coca-Colą, która w ten sposób zapowiedziała badanie skuteczności marketingowej Formuły 1, pod kątem ewentualnego większego zaangażowania.
"Uważam, że to świetny partner dla sportu" mówił wtedy Zak Brown szef McLarena. "Pomoże on przyciągnąć młodą widownię i to świetna rzecz dla McLarena."
"Mam nadzieję, że będzie to udana współpraca, która ma przed sobą długą przyszłość."
Opublikowany obrazek, który został umieszczony w serwisie Facebook, mimo słabej jakości zdołał jednak wywołać spore poruszenie wśród fanów, właśnie za sprawą jednego z najbardziej znanych na świecie koncernów.
Logo Coca-Coli pojawiło się na tylnym skrzydle McLarena, sugerując, że ta podpisała już nowy i znacznie bardziej lukratywny kontrakt z ekipą z Woking.
McLaren szybko jednak zdementował plotki, przyznając, że zdjęcie jest fałszywe i nigdy nie pojawiło się na stronie McLarena.
"To fejk stworzony przez amatora" mówił źródło blisko związane z Carlosem Sainzem dla hiszpańskiej Marca. "Prawdziwych zdjęć nie zobaczymy wcześniej jak 14 lutego [data prezentacji bolidu]."
18.01.2019 10:03
0
Może zmienią ten brzydki kolor...
18.01.2019 10:50
0
Marlboro, moje ulubione malowanie, no i Williams z Camelem albo Rothmansem :)
18.01.2019 11:49
0
Z wielbłądem najlepiej się prezentował Benetton.
18.01.2019 14:08
0
Dwu kolorowy BAR (Britisch American Racing ) też fajnie wyglądał
18.01.2019 17:19
0
@1- czy ci się podoba , czy nie, pomarańczowy to firmowy kolor McLarena, jak czerwony , Ferrari
18.01.2019 23:49
0
coca cola od wielu juz lat sponsoruje lgbt czyli pedalstwo na calym swiecie
19.01.2019 02:56
0
@shodan Jesteś jak widać debilem
21.01.2019 12:50
0
Lotus John Player Special F1
Jeśli nie masz jeszcze konta, dołącz do społeczności Formula 1 - Dziel Pasję!
zarejestruj się